שאלות נפוצות

שאלות של מעסיקים

איך מוספים פרטי חשבון בנק?

הטופס החינמי שלנו כולל רק השדות המופיעים בטופס 101 של רשות המסים שאינו כולל פרטי חשבון בנק.

במערכת עובדים.IO, הפתרון החדש שלנו לטפסי 101 אלקטרונייים תוכלו לצרף לטופס פרטי חשבון בנק ועוד פרטים נוספים.

איך מעדכנים פרטי המעסיק / כתובת דוא"ל בטופס שיצרתי?

בטופס החינמי, אין למשתמש אפשרות לשנות את פרטי המעסיק / כתובת הדוא"ל לאחר יצירת הטופס. תוכלו ליצור טופס חדש עם הפרטים המעודכנים ולהשתמש בקישור החדש.

במערכת עובדים.IO, הפתרון המלא שלנו לטפסי 101 אלקטרונייים וקליטת עובדים תוכלו לשנות את פרטי המעסיק ישירות ממערכת הניהול.

איך עושים XYZ?

הטופס החינמי הוא שירות פשוט עם אופן פעולה בסיסי: אתם יוצרים טופס עם פרטי המעסיק שלכם ומקבלים קישור לשליחה לעובדים.

כל פעם שעובד ממלא את הטופס ושולח הוא מגיע אליכם ואל העובד באימייל.

אם אתם צריכים משהו מעבר, נמליץ שתנסו את עובדים.IO הפתרון החדש שלנו לטפסי 101 אלקטרונייים ומחשוב תהליכי קליטת עובדים. אנחנו בטוחים שתהיו מרוצים.

שאלות של עובדים

חסרים לכם מלא ישובים/רחובות!

בשדות בהם בוחרים אפשרות מתוך רשימה ארוכה, למשל בשדה ישוב או רחוב, אנחנו מציגים בהתחלה רשימה קצרה של אפשרויות פופולאריות. כדי להציג עוד אפשרויות, עליכם להכניס טקסט לחיפוש. האפשרויות יתעדכנו בהתאם לטקסט שתכניסו.

בדיוק מעל הרשימה רשום "התחל להקליד כאן כדי לראות עוד אפשרויות". לחצו על שדה זה כדי והתחילו להקליד.

הישוב/רחוב שלי לא מופיעים במאגר

רשימת הערים והרחובות במערכת מגיעה מהרשימה המפורסמת ע"י רשות האוכלוסין ומתעדכנת ממנה אחת ליום. מנסיונינו, בכמעט כל המקרים בהם לא מואים עיר/רחוב זה בגלל שהם נכתבים מעט אחרת במאגר. נמליץ לנסות גרסאות שונות של שם העיר/רחוב:

  • יש להשתמש במכראות (") במקום בגרשיים (״)
  • עם/בלי ה"א הידיעה
  • בכתיב מלא/חסר
  • עם/בלי סוגי הרחוב כמו שד/שדרות/סמ/סמטה וכו'

מכיוון שיש השלמה אוטומטית, ניתן לרשום את שם הרחוב שפחות סביר שיהיה בו שינויים וכך תוכלו למצוא את הרחוב בקלות.

במידה ומדובר ברחוב חדש, ייתכן שהוא באמת לא מופיע במאגר, אך טרם נתקלנו במקרים כזה.

קובץ שצרפתי לא הופיע ב-PDF

קבצים שצורפו לטופס תמיד יצורפו גם לקובץ ה-PDF:

  • קבצי תמונה יצורפו בעמודים חדשים בגוף הקובץ.
  • קבצים מסוגים אחרים, למשל קובצי PDF, יצורפו כבקצים מצורפים בגוף הטופס. ניתן לקרוא איך לגשת לקבצים אלה בעמוד זה.

שלחתי את הטופס לכתובת לא נכונה, מה עושים???

ברגע ששלחתם את הטופס הממוחשב, נשלחה גם הודעת דואר אלקטרוני עם קובץ ה-PDF של הטופס לכתובות האימייל של העובד והמעביד שציינתם בטופס. אין אפשרות לבטל שליחה של אימייל אחרי שבוצעה.

עשיתי טעות במילוי הטופס, איך מתקנים?

לצערנו, אין אפשרות למשוך טופס שנשלח או לערוך בו שינויים. מומלץ לפנות למעסיק, לעדכן אותו על הטעות ולבדוק מולו איך הוא מבקש לקבל את העדכון. למשל, ע"י הגשת טופס ממוחשב חדש או הדפסה של הטופס, תיקון בכתב יד והגשה למעסיק.

איך אפשר לשלוח את הטופס למספר מעסיקים?

אין בשלב זה האפשרות לשמור את הטופס כדי לשלוח אותו מספר פעמים: גם לא למספר מעסיקים וגם לא מספר פעמים לאותו מעסיק (למשל כדי לחסוך את ההקלדה של הנתונים מדי תחילת שנה).

האפשרות הקרובה ביותר לכך היא ע"י שמירה של הטופס כטיוטה (הסברים בקישור). כל פעם שתרצו לשלוח את הטופס תוכלו לפתוח את הקישור שתקבלו בעת שמירת הטיוטה, לעדכן את הפרטים בהתאם, לשמור את הקובץ כ-PDF ולשלוח אותו למעסיק. הטיוטה תהיה זמינה כל עוד לא שלחתם את הטופס הממוחשב, כך שאם אתם רק מפיקים את קובץ ה-PDF מהמערכת ושולחים את את הטופס עצמאית תוכלו לחסוך את ההקלדה כל פעם.

אני לא יודע מהי כתובת האימייל של המעסיק

יש לפנות למעסיק ולשאול אותו מהי כתובת האימייל שלו לצורך קבלת טופסי 101. ייתכן שהמעסיק יבקש לקבל את הטופס באמצעי אחר כמו פקס/דואר.

אני לא יודע איך למלא את הטופס

מומלץ לפנות למעסיק/קרן ההשתלמות להם אתם שולחים את הטופס. ניתן להיעזר גם במקורות מידע נוספים כמו אתר כל זכות או מדריך זה (אף על פי שהוא אינו מעודכן יותר).

בכל מקרה, אין טעם לפנות אלינו עם שאלות. אנחנו לא מספקים ייעוץ לגבי מילוי הטופס.

מי אתם?

אנחנו חברת Tepez המפתחת מערכת למחשוב של טפסים. בנינו את הטופס הזה ככלי שיווקי להצגת יכולות המערכת שלנו.

מה אתם עושים עם המידע שלי?

כלום. איננו עושים במידע שום שימוש ולא מעבירים אותו לאף גורם שלישי. העסק שלנו הוא פיתוח מערכת למחשוב טפסים והטופס הזה הוא כלי שיווקי עבורינו. אין לנו שום עניין במידע שעובר בו.

אני מעדיף/ה למלא את הטופס על נייר

כמובן, אין חובה למלא את הטופס במערכת שלנו. מוזמנים להוריד קובץ PDF של טופס 101 רגיל והגיש אותו בצורה הנוחה לכם.