הקדמה

מהו טופס 101

טופס 101 הוא הצהרה של העובד אל המעסיק שכוללת את כל הפרטים שהמעסיק צריך בשביל לחשב את שיעור מס ההכנסה שעליו לנכות מהשכר של העובד.

כל עובד צריך למלא את הטופס בשלושה מקרים:

  1. כשהוא מתחיל עבודה אצל מעסיק חדש.
  2. בתחילת כל שנה.
  3. כשיש שינוי בפרטים שהוא מילא פעם שעברה, לדוגמא כשנולד ילד.

כדי להבטיח שלא תשלם יותר מס ממה שאתה צריך, חשוב שתמלא את הטופס בצורה נכונה ושתדע לנצל את כל ההטבות והזיכויים המגיעים לך.

המדריך המלא לטופס 101

מדריך זה נכתב ע"י Tepez, חברה שמפתחת מערכת למחשוב של טפסים. באוגוסוט 2015 השקנו טופס 101 אינטרנטי חינמי שמופעל ע"י מערכת הטפסים השלנו והפך להיות פופולארי מאוד במהרה.

אנשים רבים ממלאים טופס 101 בזריזות ובלי לשמים לב לפרטים שיכולים להשפיע מאוד על שיעור המס שהם משלמים. אנחנו מאמינים שזה בגלל שהמידע הרלוונטי אינו נגיש: קשה למצוא אותו, הוא מפוזר במקורות מידע רבים, הוא מנוסח בשפה רשמית והוא אינו מוצג בצורה גראפית ונוחה. כתבנו את המדריך הזה בגלל שאנחנו מאמינים שאפשר וצריך לעשות את זה אחרת.

עזרו להפוך את המדריך לטוב יותר

מצאת טעות? אתה חושב שאפשר לכתוב משהו בצורה ברורה יותר?

אתה מוזמן להגיב באיזור התגובות שנמצא בתחתית כל עמוד.